Returnarea produselor


Produsul nu este exact cum te asteptai?

Stai fara griji, poti sa returnezi produsele primite in termen de 30 de zile calendaristice din momentul primirii coletului, trebuie doar sa ne instiintezi prin email la contact@doiatomi.ro

Conditii de returnare a produselor:

  • Sa ne instiintati prin email in termen de 30 zile calendaristice de intentia ta de a returna unul sau mai multe produse;
  • produsele sa nu prezinte semne de purtare, sa fie deteriorate;
  • produsele trebuie sa fie returnare in ambalajul original nedeteriorat, impreuna cu toate accesoriile aferente produsului si factura fiscala;
  • In momentul predarii catre firma de transport, produsul impreuna cu ambalajul producatorului trebuie impachetate corespunzator, cel putin intr-o alta cutie sau punga pentru a nu se deteriora in timpul transportului, astfel incat sa nu prezinte urme de deteriorare legate de impachetare.

Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre tine orice produs care nu indeplineste conditiile de returnare.

Procedura de returnare

Transportul pentru returnarea produselor trebuie sa se faca prin aceeasi companie de curierat prin care ati primit coletul initial si costul va fi suportat integral de catre client.

Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise catre noi in sistem ramburs, nu se primesc. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport (daca exista).

Termenul de returnare a banilor este de 14 zile calendaristice de la confirmarea primirii produselor.

Produse care nu pot fi returnate:

  • produsele personalizate ( lucrate in culori si texturi diferite decat cele prezentate standard pe site).
  • produsele aflate la reducere finala nu se mai pot returna, aceste produse pot fi schimbate doar cu alte produse la un pret similar.

Exceptii

In cazul in care la un produs personalizat s-a produs o greseala de productie din partea noastra ne asumam inlocuirea sau reparatia acestuia.

Greselile de productie se refera la folosirea unei culori sau tip de piele diferita fata de cererea clientului ( ex: s-a folosit albastru in loc de alb, sau s-a dorit piele intoarsa rosie si s-a primit piele nappa rosie)

De asemenea, in cazul sesizarii unor defecte de fabricatie trimite-ne in decurs de 3 zile de la livrare un email de notificare a problemei, insotit de fotografii. Vom evalua problema si vom decide impreuna daca este cazul de retur.

Defectele de fabricatie se refera la produse primite cu : piele rupta / taiata / crapata / patata , produs descusut/rupt.

Nu sunt considerate defecte de fabricatie particularitatile pieilor naturale ( nervuri, semne caracteristice si neregularitati, mici diferente de culoare). Acest lucru arata autenticitatea si calitatea pieilor din care sunt confectionate produsele noastre.

Adresa pentru returnarea produselor

Str. Dinamicei nr 8, Sector 3, Bucuresti.

Va rugam să folositi doar adresa de mai sus si nu adresa sediului social.