Intrebari frecvente


Care sunt modalitatile de plata pe care le acceptati?

Modalitatile de plata acceptate sunt plata online sau plata ramburs la primirea coletului.

Care este perioada de livrare a produselor comandate?

Durata maxima de livrare este de 15 zile lucratoare insa acest termen este influentat de disponibilitatea produsului. Daca acesta se afla in stoc, atunci poate ajunge la dumneavoastra in maxim 2 zile lucratoare. Pentru mai multe informatii accesati pagina Livrare.

Cum ma asigur ca a fost plasata cu succes comanda mea?

Odată ce comanda a fost inregistrata, veti primi un email de confirmare. Acesta va contine numarul comenzii si detalii despre produsele achizitionate.

Daca un produs nu se mai afla in stoc il mai pot comanda?

Daca un produs pe care doriti sa il achizitionati nu mai este in stoc puteti sa ne contactati pe adresa de email contact@doiatomi.ro  sau la numarul de telefon 0775 251 586.

Cum procedez daca doresc ca factura sa fie pe alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

La checkout aveti optiunea sa folositi o alta adresa de facturare.

Cum returnez un produs?

Trebuie sa ne instintati prin email la contact@doiatomi.ro , veti primi un raspuns in maxim 2 zile lucratoare.